پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

به خبرنامه جامع شهر اهواز خوش آمديد

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

۶ بازديد

به گزارش نامه نگاري خبرگزاري استاني آنا بيرجند ، از سردار علي قاسمي با برگزاري مراسم ويژه تجليل شد. هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به مناسبت اربعين حسيني به صورت حضوري و توانمندي برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس پيوند عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، مضامين دفاع …

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد https://rosemag.ir/2021/09/29/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ Wed, 29 Sep 2021 13:37:03 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/09/29/دفاع-مقدس-با-اخلاص-رزمندگان-و-شهدا-ماند/ به گزارش نامه نگاري خبرگزاري استاني آنا بيرجند ، از سردار علي قاسمي با برگزاري مراسم ويژه تجليل شد. هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به مناسبت اربعين حسيني به صورت حضوري و توانمندي برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس پيوند عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، مضامين دفاع …

به گزارش نامه نگاري خبرگزاري استاني آنا بيرجند ، از سردار علي قاسمي با برگزاري مراسم ويژه تجليل شد. هفته دفاع مقدس وي در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند كه به مناسبت اربعين حسيني به صورت حضوري و توانمندي برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس پيوند عميق و جدايي ناپذيري با عاشورا دارد ، مضامين دفاع مقدس شبيه عاشوراي حسيني است ، مظلوميت ما و ظلم و انزوا شبيه به امام حسين در دفاع مقدس است.

وي ماموريت دانشجويان و اساتيد در دفاع مقدس را تشريح كرد و در مورد اهميت و اهميت آن توضيح داد: بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس در واقع ستايش ايثارگري هاي تمام ملت ايران است. زيرا دفاع مقدس متعلق به همه درجات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي تصريح كرد: دفاع مقدس نادرترين و خارق العاده ترين جنگ جهان بود؛ زيرا در يك سو همه قطب هاي شرق و غرب و در طرف ديگر جوانان م believersمن فتنه انگيز ايران بودند.

يادگار مي گويد: “اين جنگ به جوانان ما ، تمام جبهه هاي عربي بريتانيا و تمام استكبار جهاني كه ايران را برانگيخت و جلوي اسلام راديكال را گرفت ، افتخار كرد.”

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا شكل گرفته است

قاسمي گفت: قهرمانان ما استانداردهاي جنگ جهاني و آنچه قبلا در دانشكده هاي نظامي آموزش داده بودند را شكستند. زيرا ما نه هوا و نه زمين به طور عالي نداشتيم. اما ما فقط قدرت خالص انقلاب و م theمنان را داشتيم.

وي ادامه مي دهد: “به همين دليل تنها يك دفاع مقدس در بين جنگ ها وجود داشت. زيرا سربازان ما با ايثار و فداكاري معيارهاي جنگ در جهان را تغيير دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در نصف النهار خراسان افزود: جبهه ما پيشاني حقيقت و نور بود و دروغ و تاريكي در مقابل ما بود. از جبهه ، مردان شجاع بر فداكاري و ايثار خود غلبه كردند و نيروهاي دشمن در مقابل از يكديگر فرار كردند.

قاسمي به ما يادآوري مي كند كه آنچه در راه خدا انجام مي شود ، دفاع مقدس است و به خاطر اخلاص رزمندگان و شهداي گرانقدر دوام آورد و در سراسر جهان به يك الگو تبديل شد.

وي با اشاره به پيشرفت هايي كه در فضاي محدود انجام مي شود ، گفت: در دفاع مقدس ، جوانان ايران به خدا توكل مي كنند و خدا كمك كرده است. دفاع مقدس منجر به ظهور خلاقيت شده است و بسياري قرآن را ترجمه كرده اند. آيات ، و در دفاع مقدس تمرين شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي با اشاره به تاكيدات فرمانده معظم رهبري بر تقويت انقلاب و جهادي خاطرنشان كرد: مهم نيست در جهادي و انقلابي چه كرده ايم ، موفق بوده ايم.

دبير هيئت امنا و رئيس دانشگاه اسلامي خراسان جنوبي با گراميداشت هفته دفاع مقدس و گراميداشت رزمندگان و شهداي گرانقدر بويژه حاج قاسم سليماني ، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بيرجند در هفته مبارك. : هفته مقدس يادآور سال حماسي و ايثار است.

نياز به تلاش براي تعميق فرهنگ و تفكر بسيجي

سيدحسن هاشمي افزود: امسال كه هفته مقدس مصادف با دفاع از ايام اربعين حسيني است ، به يك فرصت بسيار مناسب براي ما تبديل شده است كه بر روي فرهنگ و طراحي عالي بسيج كار كنيم.

وي افزود: تقويت فرهنگ ايثار و شهادت و قدرداني و پاسداري از مبارزات اصيل همه قهرمانان سالهاي آموزش الكترونيكي و ايثار ، يك ضرورت است.

به گزارش آنا ، مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند با حضور و سخنراني سردار علي قاسمي فرمانده سپاه انصارالرضا و سيد حسن هاشمي رئيس دانشگاه اسلامي آزاد خراسان جنوبي برگزار شد.

محدوديت گزارش شده/ 4103/4062/

مراقب اطراف تان باشید

اسکیفینگتون می گوید: ” آگاهی موقعیتی، کلید همه این ها است. ”آیا در حین ورزش و بعد از ورزش آب بخوریم؟

نگاه کردن به اطراف و آگاهی از اتفاقاتی که در نزدیکی شما رخ می دهد می تواند به شما کمک کند تا متوجه حرکت ناگهانی یا موارد مشکوک شوید. مثلا اگر وقتی بعد از یک شیفت شبانه و دیر هنگام به سمت ماشینتان برمی‌گردید اما احساس راحتی نمی‌کنید، بهتر است به مکانی که از آن جا آمده ‌اید برگردید و از کسی بخواهید که شما را تا نزدیک ماشین تان همراهی کند.

اسکیفینگتون همچنین توصیه می‌ کند تا در هنگام پیاده‌ روی، استفاده از تلفن همراه تان را کاهش دهید. اولا به این دلیل که اگر حین پیاده سرتان توی گوشی باشد، ممکن است زمین بخورید و یا آسیب ببینید. ثانیا احتمالا این که کسی گوشی تان را بدزدد؛ زیاد است.

به علاوه، اگر کسی قصد آسیب رساندن به شما را داشته باشد، اگر به بالا نگاه کنید و حواس تان به اطراف تان باشد، غافلگیر کردن شما برای او سخت تر خواهد بود. آموزش دفاع شخصی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.