جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

عصيان تازه كرونا در آستانه يكسالگي

به خبرنامه جامع شهر اهواز خوش آمديد

عصيان تازه كرونا در آستانه يكسالگي

۱۵ بازديد

پس مسئله اين است كه: اين چهارمين بار است كه در استانها تاج آن بالا مي رود. اين شوهر انگليسي ها نيز در منطقه است ، زيرا از دور raising تربيت تغيير كار كرده است. برخوردهاي خطرناكي كه استانداردها پيش آمد ، بسياري از كشورها اگر ما به طور جدي توسط زمين بلعيده نشويم ، …

عصيان تازه كرونا در آستانه يكسالگي https://rosemag.ir/2021/02/14/عصيان-تازه-كرونا-در-آستانه-يكسالگي/ مجله رز Sun, 14 Feb 2021 07:10:26 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/02/14/عصيان-تازه-كرونا-در-آستانه-يكسالگي/ پس مسئله اين است كه: اين چهارمين بار است كه در استانها تاج آن بالا مي رود. اين شوهر انگليسي ها نيز در منطقه است ، زيرا از دور raising تربيت تغيير كار كرده است. برخوردهاي خطرناكي كه استانداردها پيش آمد ، بسياري از كشورها اگر ما به طور جدي توسط زمين بلعيده نشويم ، …

پس مسئله اين است كه: اين چهارمين بار است كه در استانها تاج آن بالا مي رود. اين شوهر انگليسي ها نيز در منطقه است ، زيرا از دور raising تربيت تغيير كار كرده است. برخوردهاي خطرناكي كه استانداردها پيش آمد ، بسياري از كشورها اگر ما به طور جدي توسط زمين بلعيده نشويم ، ارسال كنيد …

به گزارش مجله رز ، پس از گذراندن دوران سخت فوتبال و بيماري Covid-19 در مارس 2017 به دنبال برنامه ها و اعمال برخي محدوديت ها و البته عملكرد پروتكل هاي بهداشتي توسط مردم در اواسط ماه مه ، ما تقريبا به روند زردي در كشور رسيده ايم . پايين ترين هفته دوم ماه مه تا آخرين هفته ماه مه بستري در بيمارستان و ميزان مرگ و مير از زماني كه كمترين ميزان آن در كشور بود ، گزارش شده است. به طوري كه هر كسي فكر مي كرد يك مرد است و بقيه رام مي شوند و ديگر به زندگي عادي برنخواهند گشت.

يك فرصت ديگر براي يك سركش

اين در حالي بود كه منتظر فرصتي براي قالب گيري در گوشه ها و خارج از معادله بود ، چه در برگزاري سفرهاي ابتداي دوره ها و غيره ، با تاج هاي گل طلا به عنوان فرصتي براي نقص و بسياري از جوانان ما. در اين زمينه ، توسط نقص يا بيماري براي كشتن او. بنابراين ، بايد بيش از اوج بيماري زمين باشد ، او آماده است ، و كم كم به دليل افزايش تعداد بستري شدن در بيمارستان و مرگ تاج ، و در آخر ، در اواخر ماه ژوئن ، و در اوايل صبح سپتامبر سال جاري ، اوج تاج و او را در زندگي ديگر كشته است. به اين ترتيب ، تابستان را به اندازه كافي تاج گذرانيد ، اما زمان تغيير از هفته دوم از سپتامبر كاهش يافت ، اما آخرين براي مدت طولاني نمي تواند آرام شود ، و روند بيماري از طرف ديگر است ، از اواخر اكتبر و اوايل نوامبر تا ابتداي سومين تاج تپه تا بالاي زيتون ها ، او بود. شد. افزايش جدي وجود دارد و البته با تغييرات سريع در آن همراه است. بنابراين ، نه تنها در ايران بلكه در سراسر جهان ميزان مرگ و مير و افزايش نمايي Covid-19 افزايش يافته است. او لكه بزرگي روي كشور ما گذاشت تا ادامه يابد ، زيرا من 400 روز را ديدم.

سوم

در همان زمان ، علاوه بر مردم و كادر پزشكي تحت كار سختي قرار دارند و به دليل كنترل بيماري ، بيماري ويروس كرونا در زمين بايد انجام شود. اين مقدار تعيين شده توسط تاج اندازه برنامه و مقدار شدت از 5 نوامبر تا 1 دسامبر است ، شروع ميدان ، تاج پروژه گفت پروژه شهيد قاس سليمان ، تعداد آزمايشات تشخيصي قالب گيري ، تاج داخل استاني. – ترافيك بستري شدن در بيمارستان و مرگ پس از كمي پاييز مرگبار. همچنين در 20 دسامبر ، دكتر عليرضا رييس ، در گفتگو با ستاد شكوه ملي ، گفت كه روند بيماري در اين كشور كاهش يافته است.

اين كاهش به حدي است كه در هفته چهارم ژانويه ، ميزان پذيرش بيمار براي ميزان مرگ و مير ويروس كرونا پس از گذشت چندين ماه به شدت در ميدان كاهش يافت. از اين نظر ، در بسياري از موارد ، بيمار مثبت بيماري به طور قابل توجهي در كل منطقه كاهش يافت. وزير بهداشت 29 ژانويه اعلام كرد كه سال 2017 است ، حداقل 50 تا 60 درصد كاهش مرگ و مير ناشي از تاجگذاري هر كشور.

جلال ، ديگر نميريم!

تصور مي شود كه تمام افتخارات كشور سوم پيك دانشجويي است. با اين حال ، 1،510،873 نفر در كشور به Covid 19-up آلوده شده اند و 58،883 نفر بر اثر بيماري عروق ويروس كرونا قلب فوت كرده اند. بسياري از خانواده ها در غم عزاداري و عزاداري براي عزيزانشان ، ما بايد ياد بگيريم كه اين شورش تاجي بر آن نيست.

اشتباه را تكرار مي كنم

وزارت بهداشت از ابتدا هشدار داده است كه از وضعيت 19-Covid كاسته شود ، ناپايدار و حساس و شكننده است ، و نبايد تصور كند كه تاج بالاي آن است. اما هنگامي كه او هنوز يك روند نزولي از تاج در زمين بود ، به تولد ، گشودگي در اوضاع اقتصادي مردم ، بخشي از تاج نحوه شاخص بودن ، اما به احترام به نجات پروتكل هاي مردم ، و نه حاكمان ، هنوز در پرتو آن باقي مانده است ، اما به نظر مي رسد كه برخي از مردم اين سخنان را نمي شنوند و گوش نمي دهند. و او اين كار را نكرد. سفرهاي شاهد از طريق جلد نهايي كه تعطيلات ژانويه است ، به ويژه در استانهاي جنوبي و جنوب هرمزگان پر از جزاير متعدد. در مصاحبه اي با مجله رز ، دكتر سيما سادات لاري ، سخنگوي وزارت بهداشت ، اظهار داشت كه به گفته وزارت راه و شهرسازي ، متوسط ​​ترافيك روزانه بين استان ها از 14 ژانويه تا 2 فوريه 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش يافته است. است. به همين دليل اگر واقعاً در محل توليد ويروس كرونا عبور شود تا تكثير شود ، تغييري ايجاد كنيد.

در همان زمان ، در برخي از استانها ، عملكرد پروتكل هاي بهداشتي كاهش يافت تا 29 فوريه ، وزير بهداشت اعلام كرد كه جلسات سران دانشگاه هاي علوم پزشكي ايران ، تهران و شهيد بهشتي ، ما مي دانيم كه كمتر از پروتكل است استان تهران نگه داشته است. اين بدان معناست كه ما 81 تا 39 درصد داريم و در آينده آن را به عنوان يك زنگ خطر بزرگ تلقي مي كنيم.

كه اين بايد باشد ، به عنوان يكي از وزير بهداشت از دور. اكنون ، 18 روز پس از اين هشدار ، و البته ، در آستانه سنت بارتلويمو يك سال قبل از مرد منطقه ، از زمان قبلي ، هشدارها و پيش بيني هاي انجام شده را ببينيد. بيماري شديدتر از امواج سريعتر از نور است ، تقريباً يك سوم منطقه چهارم خطر امواج يكي از ما بود. به دكتر ديروز (16 مارس) زنجيره هاي عليرضا و صحبت از ستاد افتخار ملي اعلام شد و در برخي از استان ها و شهرها اعلام شد كه تاج و ظهور در كشور 9 ساله دوباره قرمز شده است.

و اكنون خوزستان مجموع بسياري از اين بيماري است و افزود كه مجموع 9 شهر در حال حاضر در كشور سرخ ، 39 شهر در ايالت طلايي 228 شهر در ايالت زرد و آبي 172 شهر در تاج است.

رييس گفت: “البته ، سطح كشور ما و كشته شدگان از تاج هنوز در حال كاهش است ، و تعداد كشته شدگان هنوز مبهم است ، نزديك به 60 و 50” اما علي رغم پايين بودن ميزان مرگ و مير ، آنچه كه ما مي دانيم ، دو هفته پس از شروع بيماري با تعداد بستري شدن در بيمارستان ، افزايش و آوردن مرده و چهار هفته بعد افزايش مي يابد.

بيماري را از طريق چندين استان شمالي و جنوبي نشان دهيد

طبق گفته نشنال در مورد ستاد ضد شكوه ، روند رو به افزايش در غرب در ارمنستان و پروتكل هايي كه بايد دنبال شود دقيقاً كنترل مي شود. در حال حاضر ، احساس اضطراب به طور گسترده اي در هرمزگان كنترل شده است ، اما اين دولت همچنان ادامه دارد. در استان مازندران كه روند صعودي داريم و خوشبختانه به دليل اينكه پرونده ها در هفته گذشته منتفي بود ، حدود 15 نارنجي ، 7 و 8 شهر ديگر و شهرهاي اطراف شهرها زرد به نارنجي شدند. با اين وجود استان هاي گيلان و گلستان نياز به مراقبت هاي ويژه دارند. استان بوشهر از بام قديم و بالا ، از درجه پايين ، كه تمايل بيشتري به مراقبت از آنها دارند.

همچنين تأكيد مي شود كه اگر مسافر در خارج از خانه باشد بايد مراقبت هاي لازم را انجام دهد و خاطرنشان كرد كه قرنطينه و اگر علائمي ندارد بايد 14 روز در خانه بمانند و علائم بايد كنترل شود و ما نبايد در مرحله چهارم بعد از پروتكل هاي شيوع

راه حساس؟

در همان زمان ، دكتر ايرج حريرچي ، معاون وزير بهداشت ، روند صعودي تاج ، بيشتر بخش سرپايي را اعلام كرد و گفت: “تجربه اي كه نشان داده است موارد سرپايي را افزايش مي دهد ، در بيمارستان بستري مي شود و در نهايت مي ميرد.” در طول بيماري. با اين شرايط بسيار حساس ، ماه به ماه ؛ به هر حال ، پايان سال و مردم مي خواهند خريد كنند. از سوي ديگر ، بسياري از بازارها يا اوج اقتصادي در ماه مارس است. از سوي ديگر ، و همزمان با ماه مبارك رجب شعبان ، پيش بيني آب و هوا قرار است از مارس تا 50 سال به طور متوسط ​​برف باشد ، كه منجر به اين نتيجه مي شود كه درها و پنجره هاي خانه ها ، كمبود تهويه مناسب سرانجام نوروز و سپس انتخابات رياست جمهوري فرا مي رسد. وقتي قرمز با شهرهاي خوزستان آبي است. در برخي از شهرها ، به خصوص در خوزستان و دستورالعمل اجازه دهيد عملكرد زير 10٪ در ماه ، يا حتي صفر باشد.

يك تغيير بزرگ در كشندگي كشور

برنامه تلويزيوني مي گويد: “در برخي از استان هاي مناطق داراي سه ملك نژاد و ربوده شده مشاهده هزاران مرگ او را نگه داشته است.” همه اين عوامل روند بيماري را نشان مي دهند. لازم به ذكر است كه اكنون خطر بزرگي براي انسان داريم. ويروس روز به روز رشد مي كند. ماهيت دوش خوزستان كه طي چند روز به اوج خود مي رسد چيست. او دو روز پس از شروع علائم در بيمارستان آبيك درگذشت و متأسفانه علي رغم تمام اقدامات لازم ، درگذشت ما را هنگام آزمايش يك مرد و خانواده اش و اطراف آنها حساس كرد. ما اين را تأييد مي كنيم.

ويروس Haririchi كرونا ويروس تأكيد كرد كه نشان مي دهد بيمار تغيير خواهد كرد ، گفت: “از آنجا كه ويروس به دو دليل نمي تواند به افزايش خود برسد: تولد يك فرد وجود دارد ، نه به دليل يك جهش مي خواهد مردان خود را براي انجام افزايش دهد. البته ، هيچ تغييري را با بسياري از اجدادش به قتل نرساند و همچنين بيماري را كه اغلب به تاج گسترش مي يابد ، تشديد كند. اكنون ، جهشي كه در انگليس ، آفريقاي جنوبي ، ژاپن و غيره انجام مي شود و فاني و مسري است ، Sclcrotium cepivorumFludioxonil بيشتر در افراد جوان تأثير مي گذارد ، و هنگامي كه كسي به علت سنگ سريعتر لغزش مي كند. بسياري از بيماري ها به كشندگي مي رسند. اكنون ، خانه بسيار بيگانه است فرصتي براي ورود به ويروس جهش يافته در كشورشان جهش پيدا مي كند. گردش در 12 ماه. يك زن مسن آلوده بود و در خيابان وحدت اسلامي جان خود را از دست داد همسر مسجد بود و بيماران عزيز را به كشورهاي ديگر سفر نمي كند. يا همان جواناني كه به آبيك آلوده شده اند. البته ، همانطور كه برخي كار سختي را انجام داده اند ، و اين به ذهن اين مردان ، يك مرد و دروغگويي در مورد آنها رسيده است ، اما آنها وارد شدند ، از اين واقعيت كه سطح گردش خون در كشور خود جهش يافته است ، ديگري شوهر دارد.

شهرهاي پوستي انگليسي اصلاح شده است

ابتداي گردن ملتهب چهارم

وزير بهداشت و به شدت به ويروس كرونا كه به منطقه ارسال شده هشدار داد و ادعا كرد كه به نظر مي رسد همه جا ويروس را مي توان در پوست و هر شهر ، هر روستا و هر خانه يافت و اين يكي از زنگ هاي هشدار است. به طور جدي دولت تاج آغاز شده را به خطر مي اندازد. و قدرتمندترين مرد سيستم هاي بهداشتي جهان در اروپا در زانو. براي اين آزمايشات ، ما بايد خود را براي مبارزه با تغييرات آماده كنيم ، به خصوص كه متأسفانه ويروس آن را آلوده مي كند.

وزير بهداشت ، با بيان نگاه به جهان 19 ، جهش كوويد ، گفت: “با اين تفاوت و ساده سازي ، من انتظار داشتم كه حتي اگر ويروس جهش يافته ما را نگيرد ، ما در ماه مارس از بيماري شروع خواهيم كرد ، متأسفانه آنچه اتفاق مي افتد.” ويروس در منطقه. در حال سقوط است. اما ما در جنگلي كه آنها در آن بودند ، مانده ايم و هر غم و اندوهي آغاز چهارم است ، مشاهده كنيد ، راه خود را بي نظم و در جماعت فراري دهيد. اين ماه ماه جشن ها و عروسي ها است ، نه اين كه به نظر مي رسد دسته جمعي ، به نوبه خود عزاداري است. در نزد شما: زيرا اگر در زمان پريشاني خود با مردم سخنراني كنند ، مطمئناً آنها چنين خواهند كرد.

و انسانهاي كوچكتر از جهش ويروس را آلوده مي كند

با اين حال ، با توجه به Namaka ، او براي تغيير سم چندين برابر بيشتر از ويروس مسري اولين ويروس و Sclerotium cepivorum است وجود دارد ، اين فقط نيست ، بلكه در آن است ، و مردان جوان هنوز هم گرفتار شده اند و وضعيت ديوارهاي پر از لكه ، اين نوعي است كه ما را با دردسرهاي زيادي روبرو مي كند.

و ما در آستانه نوروز هستيم و انتظار مي رود نوروز امسال با كمك برنامه هاي مراقبت هاي بهداشتي براي كاركنان و يكي از سالهاي تلاش ، آرامتر باشد تا واكسينه شود و در ابتداي تاج باشد. با اين حال ، حتي كوچكترين اشتباهي نشان مي دهد كه خانواده ها و اين مي توانند جايگزين روز شاد و غم انگيز ما در سال جديد شوند. بنابراين ما بايد سال دوم تاجگذاري خود را به طور جدي انجام دهيم. از آنجا كه من ديگر ويروس ندارم ، و خيلي زودتر مي ميرم ، خيلي بيشتر ، “بگذاريد ما عزيزانمان را برداريم ، اما تحمل كمي از زندگي … و موسي

پيام آخر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.